Hai Follower !

Pages

Sunday 22 September 2013

i'm proudly say dat i'm gay .




Assalammualaikum warahmatullahiwabarokatuh ... !



selamat pagi ahad u ols ... selamat bercuti bagi sesapa yang dapat rasa nikmat bercuti pada hari ahad yang permai ini ... untuk yang berada di negeri yang hari ahad adalah hari bekerja , selamat menunaikan tanggungawab sebagai pekerja atau student yang baik pada hari pertama minggu ini ! :)




ok , *jeling tajuk* , so , ape komen anda ? hmm , komen ape ?




ni nak citer sikit ni .. ok , fine , banyak . banyak jugak lah yang nak dibebelkan kat entry ni . pasal ape ? geram , geram dengan sikap sesetengah orang yang menggalakkkan benda yang mmg hukumnya dah terang terang HARAM ! Allah dah sebut dah dalam Al-Quran . tapi , manusia manusia yang macam ni .............. haishhh ..







Gay Melayu Minta Restu Di Facebook - Ini lagi cerita Melayu punah ranah di Facebook. Entah kenapa, Melayu yang dikatakan Islam bangga menunjukkan mereka berani menyanggahi Islam, lebih-lebih untuk tatapan umum.
Semoga mereka diberi hidayah… – Informasi Dot My



Gay Melayu Minta Restu Di Facebook











copy paste . yup , mmg aku copy paste je .. ya Allah membara bara hati aku tgk admin ni post kat fb pasal entry ni ... melayu weyh ...! melayu ! jom kita usha komen komen dorang ni satu persatu , ape kata ? :p




komen komennya ? doakan kekal ? jeles tgk pasal sweet sangat ? kawen nanti jangan lupa jemput ?? nak kawen kat holand ?? mmg dah jodoh pasal muka dah sama ??????!!! yang part jodoh pasal muka dah sama ni memang ! memang muka aku dah ....... like , what the f bebudak ni ???? mak ayah dorang mana ni ??? anak sape semua ni . 




for like seriously , kalau kite pikir pikir balik , budak gay ni mmg tak bape nak cukup akal , orang yang komen nye ?? mmg tade akal dah ke acane ?? sekarang dengan jujurnya aku mmg hundred percent setuju dengan harith iskandar . HAHA .




ok , habis gay slot pertama , 



gay slot kedua ......... ehhh . ade lagi ??hahaha . nampak sangat kau tade keja semalam za ...... :p









Pasangan Gay Melayu Bangga Pamer Cinta Di Youtube
Pasangan Gay Melayu Bangga Pamer Cinta Di Youtube - Suatu ketika dahulu, hubungan cinta terlarang seperti homoseksual dianggap tabu dalam masyarakat kita.
Pendek kata, memang berani matilah jika ada pasangan gay atau lesbian yang mengaku secara terang-terangan mengenai hubungan mereka.
Namun sekarang tidak lagi apabila ada di kalangan mereka yang sudah semakin berani mencanang hubungan jijik itu seperti yang dilakukan pasangan gay, Qied Nazz dan Syakie Syah.
Video ‘keindahan alam percintaan’ kedua-duanya dapat disaksikan di laman YouTube dengan tajuk “Qied Nazz & Syakie Syah – “GAY”licious Yang Terindah Is Love”.
Pasangan ini juga menggunakan panggilan ‘hubby’ dan ‘daddy’ berdasarkan minit ke 0:39.
Tidak diketahui sama ada video itu dimuat naik sendiri oleh pasangan tersebut atau pihak lain, namun kami percaya video itu dibuat sendiri oleh mereka.
Ini dibuktikan melalui sebaris ayat pada minit terakhir video tersebut iaitu, “Thank’s to whacting present video from us ; Syakie Syah & Qied Nazz”.
Abaikan kesilapan ejaan kerana itulah yang mereka sampaikan melalui video yang sangat ‘romantis’ ini.
Penulis percaya, sokongan daripada ramai pihaklah yang menjadikan gejala songsang ini semakin berleluasa.
Jika diperhatikan di laman sosial, siap ada komen-komen yang mendoakan kebahagian pasangan homoseksual kerana merasakan ia merupakan hak mereka.
Hak bercinta, hak kami katanya. Hai, nampaknya semakin hebat teknologi, semakin cetek akal dan fikiran sesetengah manusia. – MyNewsHub




aku copy paste jugakk .. yang ni aku tak larat nak kate ape dah la . pasal admin blog ni pun cakap , 
hak bercinta hak dorang kann ? tapi cuma satu je cakap . kalau bala Allah nak datang ,
 dia takkan jadi hak bala , hak dorang dah .. dia akan jadi , hak
 bala , hak kita semua . nahhh ! time tu , kalau memasing kata 
kubur manusia asing asing  ... aku ..... haihhhh ~



p/s: hari ni masuk kelas kol 2 pasal TITAS tade ... :p 






2 comments:

  1. ............................. tak faham nak hasilkan apa hubungan tu nanti...............................

    ReplyDelete
    Replies
    1. hasilkan .............................. tayah la hasilkan ape ape .... hasilkan penyakit aje ....

      Delete

Tweet Tweet