Hai Follower !

Pages

Tuesday 20 March 2012

LesS tHan 24 h0uRs !

h0la h0la ! Assalammualaikum semua ! :)



s0 .... ari nieyh cemane ? semua ukeyh tak ? sebagai lepasan SPM yang menanti detik mendebarkan es0k , aku masih b0leyh berbangge kerana dapat menunaikan kewajipan seperti kebiasaannya . uhuk ! aku masih dapat memasak dgn jayanye meskipun nyaris berlaukkan jari jemari sendirik sebagai menu utama pade hari ini . fuhh .



DUP DAP DUP DAP . jantung aku punye cuak mengalahkan mase muslim ahmad mintak kapel dulu . tu larh 0rang tua tua cakap , cinta bukan segalenye . segalenye bukan cinta . ewaaahhh ... ahaks !



sebelum pape , nak kena kasik tau semua 0rang , bahawasenyee ketua pengawas bukan larh se0rang manusia yang perfect . jadik , meskipun brader brader ketua pengawas atas aku sebel0m nieyh dapat perf0rm dgn baik mase SPM beliau berdua , itu tak dapat memastikan aku dapat terus menyambung legasi beliau . aku cuma gadis yang lemah . *kesat air mate .




0tak aku dah naik jemm memikirkan ape yang akan dipertuturkan 0leh guru guru tersayang atas keputusan ku nanti . baik ke ? teruk ke ? adehh .. =..=




part yang tak best nyee tuh , mase aku dah lupe seketika pasal result nieyh , mule larh DJ DJ radi0 tuh nak cite pasal keputusan SPM bagai . ape d0rang tak tahu keh aku tensi0n ? tah bape kali nak ulang tah . KEPUTUSAN SPM AKAN DIUMUMKAN HARI RABU INI . ye ... ye... aku dgn dak dak seangkatan dgn aku dah tau dah .... t0ksah nak cakap banyak banyak kali .




mak ... abah  ... along , angah , uda , andak , alang , acik dan segale ipar duai ku :

adek dah buat sebaik yang b0leh ... hanya mampu berusaha yang terbaik tapi ALLAH yang akan menentukan segalenyee ... d0akan adek ye . :)) . *untung larh adek beradek ramai .. penat nak senaraikan . ;p


cikgu cikgu : time kasih mgajar saye . saye dah buat yang terbaik . sila jgn bakar kenderaan sendirik sekiranya mengetahui keputusan saye tidak seberape 'hensem' . haha . errr ... err... malu larh nak jumpe cikgu . jujur saye katekan di sini . jika saya tak memper0leh keputusan yang baik , saye akan terus balik . jgn carik saye ! ewaahh . *bajet mcm 0rang penting




k larh , kaki tangan , leher dan seluruh angg0ta p0lis badan dah sejuk dah nieyh . punye larh nebes ! mcm nak nikah plak . ahaks ! *gatal . bubuy musyukk ! :*





n0tapurple : aku mimpi dah nampak keputusan aku . tak yah cakap ah bape yang aku mimpi . m0ga dipermudahkan segalenye es0k . AMIN ...kalaulah dpat jadik halimunan sekejap kan bagus ... =='

No comments:

Post a Comment

Tweet Tweet