Hai Follower !

Pages

Saturday 3 March 2012

merenyam bet0l ! grrr ... =..=

Assalamualaikum .


ikuti cerita di bawah :



Si p0lan : eh , awak . lame dah tak nampak awak . ari ni baru nampak . knape dah lame x dtg belaja ? name siape ? *cakap sambil buat muke siyes kek0nonnye .



Hamba ALLAH : saye ? name saye ____ .. saye lame x dtg sebab tggu lesen L kawan siap dulu , sebab dah janji nak pi belaja saing dgn dy . 



Si p0lan : 0h ... pat0t larh dah lame x nmpak ... 0k , b0leyh teruskan latihan . ini r0und yang last tau ____ . sebab budak budak lain nak gune untuk praktikal first time plakk . *senyum . 



Hamba Allah tersebut meneruskan perjalanan nye untuk menghabiskan latihan praktikal m0tor untuk pusingan yang ke lima pade hari itu .



tiba saat untuk mengambil semula IC dan lesen L hamba ALLAH itu . Si p0lan tadi juga yg mguruskannya . tanpa ade ape ape tafsiran yg buruk mengenai si p0lan pade awalnye , Hamba ALLAH tersebut  terus menandatangani b0rang seperti yg di minta 0leh si p0lan .



seminit ..... 2 minit ..... lesen L dan IC masih berade di tangan si p0lan . Hamba ALLAH terus menanti bila larhh agknye si p0lan tu nak menyerahkan barang kepunyaannya itu .



si p0lan : awak baru lepas SPM eah ? lepas nieyh nak sambung blaja atau berenti setakat nieyh jee ? 



Hamba ALLAH : eah , tak .. saye nak sambung blaja . nak amek aliran sains . InsyaALLAH . 



Si p0lan : awak dah minum ? balik ni naek ape ?



Hamba ALLAH : dah minum dah .. kenyang dah p0n ... balik ni naek bas ... *mule pelik + meluat tg0k pangai si p0lan .



Si p0lan : ye ke .... n0 tep0n awak bape ?



Hamba ALLAH : errrkk ? gulp ! saye x gune tep0n . tep0n saye dah r0sak dah , bl0m repair ag . camne nak bagi n0 tep0n ...*eeyyyuuuhhh .... 



Si p0lan : ye larhh tuh ... *muke x caye . 



Hamba ALLAH : Ya ALLAH ... sumpah ! ke nak n0 tep0n mak saye ? nak ?



Si p0lan : eshh .. n0 mak nak buat ape .... emm .. x ape larhh , es0k ade latihan ag kan ? kite jumpe es0k jee larhh eah ? *senyum gatal .



Hamba ALLAH : Assalammualaikum pak cik . terima kasih . *cepat cepat blah . 


-END STORY-


f0r ur inf0rmati0n Hamba ALLAH = aku . Nurul Azzah Masturah Abd Rahman .



Si p0lan = jurulatih yang ade dekat KLUANG SCH0OL DRIVING CENTRE a.k.a KSDC yg mane dy yg manage praktikal m0tor . maaf , aku x tau name dy , aku x nak igt name 0rang gatal . 0h ye , um0 dy dalam lingkungan 40 an .



peristiwa ni berlaku pada pagi tadi , dalam pukul 11 cenggitu . ya ALLAH . SUMPAH ! aku MELUAT perangai dy !!! t0long larhh .. behave like ur age pakcik . jgn smpai aku ilang h0rmat dkat kau . kau igt aku senyum kat kau , aku SY0K kat kau ???  b0leyh BLAHH ! PUIHH ! kan dah kuar kebengangan aku .



 lets imagine sesame eah . kalau dy buat cenggituh kat bebudak lain yang punye h0nest bagi n0 f0n kat 0rg tua tuh ? wat can happen ?? t0long larhh weii , sila kikis pangai GATAL + MIANG kau tuh ! s0ri , memang aku dah ilang sabar kalau pekare pekare mcm ni , wat ? kau pker kau jurulatih kat situ kau ade p0wer ? kalau kau ase cam tuh , sila cuci muke kau dgn air l0ji taik pak cik . T_T



 mase latihan keta semua 0k jepp , bila latihan m0tor ..... grrr ! sampai kat umah aku terngiang ngiang ag gaye pakcik tuh cakap , meleweh leweh bagai . =..=  . please pakcik . s0rry 2 say , HUDUH kalau dah tua pangai mcm tuh .



aku mintak maap kalau ade penggunaan kate kate yang agak 0ver . tapi memang aku pantang jumpe cenggini punye human type , ase cam nak seligi ligi pale dy gune lesung batu . biar dy pker gune AKAL . huh . sab0 azza .... abes je mase latihan aku nanti , CAU CIN CAU larh lu pakcik . =..=




n0tapurple : ilang respect aku kat 0rang tua yg cenggini behave nye . keladi tuh kalau dibasuh ilang miangnye , kalau pakcik kat atas ni ? gune dynam0 + peluntur sekali p0n belum tentu hilang miang . sekian . adi0s .

2 comments:

Tweet Tweet