Hai Follower !

Pages

Thursday 1 March 2012

TuMpAnG BaNggE b0LEyh ?

Assalammualaikum ! :)



sihat semua f0llower ? Alhamdulilah , mari kite angkat tgn untuk same same mngucapkan kesyukuran . ngee ~ ade gaye mcm ustazah pilihan tak ? ade kan ? dah dah , tak payah cakap p0n i tau .. hehik . :p



back t0 da p0int . huh , memule nak ckap cket , ade rase jeles cket larh kat dis pers0n . tapi , nak wat cemane kan ? da rezki beliau ... aku bile agaknyee ek ? huhu . ^_^



pape p0n , tumpang bangge larh jugaakk bila beliau dpat muncul kat situ kan . nak tau sape ? m0h neng0k pic bwah nieyh .




beliau yang berade kedua dari sebelah kiri tuh . =..=



beliau yang aku maks0dkan sejak dari tadi itu adalah abg sulung aku . lebih dikenali sebagai Al0ng dalam keluarga aku . ari senin ari tuh , sungguh sungguh beliau text kat aku , yang beliau berjaya masuk muke dalam akhbar K0SM0




nyampah je deng0r ..... ngee ~ jeles larhh h0i aku ! *bes0r jugak gamb0 beliau tuh . =..= . k0rang nak tau ke petikan surat kab0 tuh ? ala , x payah larhh ... eshh , nak tau jugak eah ? nah . kalau nak tau sangat kan  . huh . klik SINI



Al0ng aku tuh berjaya jugak larh dpat hamper . untung larhh dari x derk . hehe . pape p0n syabas larh l0ng kerana berjaya masuk muke dalam surat kab0 sambil menunjukkan cap jemp0l anda ! i l0ike ! :D . haha .



btw . enj0y new l0ok nieyh k ? tenks pade YUYU ASHARI sebab bnyk membantu ! i sayang u ! :*



f0llower musyuk semua nieyh , tenks c0z bace dis entry ! mmuaahh ! lebiu . :*



n0tapurple : bila plakk gmb0 muke aku nak masuk paper nieyh ek ? kalau masuk p0n sebagai bl0gger paling pemes agaknye an ? an ? ahaks ~ *memalu sambil pure pure tut0p muke ala artis . ngee ~

No comments:

Post a Comment

Tweet Tweet