Hai Follower !

Pages

Tuesday 3 January 2012

hEpY nEw yEaR aNd WeLc0mE bAcK t0 sCho0L .. ^,^

Assalamualaikum semua ! =)
lame daa aku x update bl0g nieyh kan ? rindu aku ? hehik .. *malu.... :$... sebelum kite mas0k cite sal tajuk kat atas nieyh .. aku nk wat pengakuan cket ..... o_0 

0kay , k0rang t0ksah larhh nak buat muke penuh perhatian , = = ' ... sebenarnyerr , nak ngaku .. entry sebel0m sebel0m nieyh actually aku p0st sehari lebih awal dari tarikh yang tertera tue ... hehehe .. bukan ape ... bl0gger baru kann ? mesti larhh ade berhadapan dgn masalah ! *hamb0ii azza , akap jepp larh yg kau tue x pr0 ... =P hehe , jadik .. dgn bantuan kakak tersayang yang telah lame berkecimpung dalam dunia 'kebl0ggeran' nieyh .. dy telah membantu aku ... 

tau ape puncenyerr ? hehe , upenyerr mase yg aku pilih , adelah mase di PACIFIC ...hahaa ~ jauhh beben0 larhh ... lepas tue senang jepp , ter0s edit kasik letak waktu KL , *agak agak waktu KL same ngn JOHOR x ? errrr ..


berbalik pade tajuk entry di atas :

HEPY NEW YEAR GUYS ! =)

rase rasee , bunga api kat dataran ari tuh x mcm nieyh .... = = '
 ye , ye .. aku ngaku .. aku emg lambat update bl0g t0k wish new year kann ? hek elehh .. bea ah ... janji ade gak ... =P .. malas larhh nak masukkan gmbar new year nieyh bebanyak .. lau ade firew0rk yg melet0p kuar muke aku x pee gak an ? hahaa ~
sempena dgn new year .. aku nk menyedarkan diri aku sendirik dan mmber mmber yg seangkatan dgn ku .. tahun nieyh kite akan menginjak usia delapan belas tahun ! haha ... da x adee da sweet seventeen yang selalu cikgu mariam merangkap cikgu bi0logy kite akap dulu ...;'( ..but dunt w0rry guy , bebudak yg lahir tahun 1994 emg sejak azali t0mey .. hahaa ! terutamanyerr yg lahir 24/5/94 .. * ehh , macam burppday sayee jepp? hikhik ... 
untuk pengetahuan .. kite da x perlu ke sek0lah lagi .. dah dah , jgn buat muke masam cmtue , huduh burukk beben0 !  jgn masam masam kan muke bila mak @ ayah k0rang x nak belikan peralatan sk0la ag .. da bes0 kan ? da b0leyh kawen masuk unibersiti p0on ... hek3 .. =)


jadik t0k adek adek .. n tak lupe gak t0k anak anak sedare m0kcu , Laila Nahwah , Amirah Aqilah and Ahmad Haziq Hakimi 
belajar rajin rajin ...nanti mak ayah sayang .. cikgu sayang .. kawan kawan sayang ... =)..

WELC0ME BACK TO SCHOOL 
buku baru .. beg baru... baju baru ... haihh ! rindunyerr saye kat k0la... ;(
  
uwaaaaa ! best ! =(

ok..... =( .. buat adek adek yg still k0la ag .. hargai alam persek0lahan anda .. iye nyerr amat berharge ...
*x nak masukkan pic aku time k0la ... takut bagun tid0 nanti aku ngigau ... hahaa ~


k larhh .. aku ase mate aku nieyh mcm da nak terkatup depan lappy nieyh ... haishh , batang mancis x derk lakk ... x kan nk sengkang kl0pak mate gune laiter ..haha .. =P .. nite all ! jumpe di entry yg akan datang ...
insya Allah ... may Allah bless 0ur life .... =)

p/s : kat k0la jgn buli buli kawan kawan ye dek .. jgn jdik mcm akak ... abes nard jdik mangsa .. *cmpai skunk nard egt aku buli dy dulu ... cesss , r0sak reputasi aku ... :) hahaa

No comments:

Post a Comment

Tweet Tweet