Hai Follower !

Pages

Wednesday 14 December 2011

aNaK seDaRe BaRu ! =)

hai sume ! ehem ! ...
Assalammualaikum semua ... =)


ape kab0 ari nieyh ..? sihat ? alhamdulilah .. cpe yang sihat sihat tue jgn lupe tadah tangan tande syukur .. ^^

cakap pasal bersyukur nieyh .. aku pon nak bersyukur jugak atas kelahiran anak sedare aku yang ke tujuh , Nur Syafiah Husna .. nk kne menti0n name ayah skali ea ? haha .. 0kay 0kay ... Nur Syafiah Husna binti Ahmad Shahir .. *bangge larh abg ipar aku bile aku menti0n nieyh .. huhu .. lek azza , anak dy ag p0n kan .. haha .. 

tak tau nk pgel Husna ke Syafiah ek ? agak agak lau aku pgel Sofie boley agaknye kan ? haha .. *memandai jep ...buat cam anak sendiri ... blueekk  =P 


akak aku memang nk berpantang kat umah mak aku , kat kluang nieyh haa.. korg x pham ke ? haha .. okay, aku explain .. lau da akak aku nk berpantang si kecik nieyh kat umah mak aku .. secare tidak langsung abg abg si husna nieyh p0n akan turut serta larhhh ... HERO HERO Malaya tue weiii ... huhu .. jgn risau .. mokcu ase mokcu akan jadik babysitter terbaeekk larhh tok awak semua ! *b0ley jalan ... =P 


Husna lahir pada tarikh 11/12/11 .. fuh .. senang nak taip tarikh dy ...*bajet .. =P .. haha ! ari tue ari ahad .. mak aku akap .. 'g sane awal awal nk wat pe ... angah kau pon bukan nyer da kuar ospital ... ' mengikut kate mak aku tue .. jadik kit0wg nieyh gerak larhh dari rumah kees0kan harinye bila akak aku da dibenarkan balik ... pagi pagi da gerak tau .. jangan x caye .. =P *sebagai bukti aku mmg selalu bgun awal kan ... ? huhu ..okay , ngaku .. kekadang jerk terlambat .. 


mase otw tue memacam larhh aku buat ... huhu , menghilang kan kebosanan kan .. antaranya bende nieyh... :

MAGNUM larhhh wey... opss .. yang atas tue da tergigit cket .. =P 

nk tgk ke tuan punye aiskrim nieyh menikmati bende at atas nieyh ? huhu .. nak ? 

muke terkej0t ! pfufu .. lalaala ~
                                               




<----------- ngee ~ RM 3.90 .. murah ? bagi aku mahal beb ... bukan senang nak beli .. hukhuk ... *aku tau mcty ade yg akap ..jakun nye minah nieyh ...







 

    
 
aikkkk ... ade ag lak ... nieyh sebenarnyer nk cite pasal baby ke pasal tuan punyer bl0g ? = = ' ..*kompius kompius ..








 gmbr gmbr nieyh sume mase otw sblom cmpai nenasi at pekan tue .. mase pergi nieyh tgah musim banjir kat daerah pekan ngan rompin .. jadik .. ade masenye ... kereta terpakse jugeekk menempuh banjir ... hesshh .. seram bile tgk air sungai kat sebelah tue da same level ngn jalanraya .. 

tgk laut at nenasi nieyh ... peh .. seram an 0mbak dy ...?
 abah aku saje saje berenti nk tgk ombak laut tue ... angin kuat bet0l .. mase berdiri kat tepi tue ade gak terpikir .. 'agaknyerr bile larh aku nk tercebur dalam laut nieyh .. ' haha , seb bek x berlaku peristiwa tue ..  

actually memang nampak ur ade banjir kat umah umah tepi tue .. tapi x sempat nk snap ... * enset murah .. kamera x berkelajuan tinggi ... hukhuk ..



lepas berenti amek gmbr at nenasi tue .. kami teruskan ag perjalanan ... sampai larhh akhirnye kat umah akak aku tue dalam k0l 12 gtu .. 


nk tgk gmbr bby ? j0m ..

kcikk jep kan ... hehe ... t0mey ...!




 

td0o jep eaa ... g masak at dapor sane ! ngeh3 ..
aku x tdo pon kat umah akak aku tue .. pagi pegi , petang da alek .. tapi cume muatan jep yg bertambah ... bawak dua org hero superman balik ...mase balek tue .. aku rembat jep tudung sarung akak aku .. haha , pinjam ...da nk mlm toksah lelawo .. *seb bek x kai selendang .. kalau x tah mcmane rupenye setelah meriba anak sedare sepanjang pjalanan ...  Fuh ! kematu weyy punggung .. haha ..

aku sampai umah pukul 10 malam .. kira kira 4 jam stgah jugak ur .. tapi abah aku bwak laju .... smpai ank sdare aku kap .. 'fuyoo .. lajunye atok abah .. ' haha , aku mase tue da istighfar jep ... bukan sekali dua tau .. mmg bnyk ah phale aku malam tue .. *ceh , kompom jep .. 

akak aku ngn bby baru balik es0knye .. Alhamdulilah sumenyer selamat tapi mase nurse dtg umah nk check up bby .. nurse su0 bwak g klinik .. da smpai klinik .. nurse cek bacaan kuning dy da 17 .. tinggi .. tros nurse refer t0 ospital .. akak aku kena tahan wad ... at least 2 hari .. tgk keadaan cmane nanti ... haisshh .. pape pon m0kcu d0a yang terbaek t0k awak ye husna sayangg ..   .

tenks kpade yg sudi mmbace entry kali nieyh ...>,< . aku amat mghargainye .. and also jgn lupe doakan supaye sumenyerr selamat k .. =)


NUR SYAFIAH HUSNA BINTI AHMAD SHAHIR ... 


                  sem0ga cepat sembuh ... <3

No comments:

Post a Comment

Tweet Tweet