Hai Follower !

Pages

Sunday 8 January 2012

RaHsiA dAlAm WaRnE !

Assalammualaikum semua ! :)

sejak akhir akhir nieyh aku selalu sgt dah jeng0k bl0g mmber aku si Prefect Perfect nieyh .. hahaa ~ as usual ! aku memang peka dgn perubahan cuaca m0od kawan aku c0wg nieyh .. jap tadi dy 0k , skarang b0leyh jadik dy bi0l cket .. haha , jgn mara kaayy sayangg ... gurau sajee ... *tapi memang betul p0n ... gulp !


cik pengawas sempurna ... uiiiitt .. :) <3
 

aku tau .. entry aku yg lepas tue ade yg malas nk click link yg ade name dak nieyh kan , jadik ha , amek ! aku letak muke dy ! tgk puas puas ! number f0n ? aku da delete daa .. *0k , ngaku , tipu !


jadik secara rumusan aku tau yang si CIK PENGAWAS SEMPURNA nieyh sedang asyik dilamun cinta .. ngeh3~ ewww ~ geli gituu .. tapi ape b0leyh buat .. 0rang da bes0 kan .. da abes spm lerr katekan .. da leyh bercinta .. kawen ... *uhuk ! 




cinta bersandarkan yang maha Esa




kepade yang sedang bercinta mcm cik adik nieyh , aku nak k0ngsi benda yang aku bace kat buku ... err... tak yah cakap ah name bukunyerr.. malu lak ... hahaa ~ *gediks 
 
 
 setiap dari k0rang ade warna febret kan ? 0k . sekarang kita nak tg0k keserasian k0rang dgn ehem ehem k0rang tuh dari sudut warne plak k .. * ala ala d0kt0r cinta cenggituu .. huhu :$


UKUR CINTA MELALUI WARNA ! : 

  •  MERAH + BIRU = si BIRU yang suka beralah dan berjiwa lembut . kebanyakkan di0rang nieyh , 0rang seni ...*0p k0z bukan aku ... :p si MERAH plak orangnyer agresif dan keras hati , kalau b0leyh ape jepp yg dy nak kita kena ek0t *manyakk cantekk lu punya mukaa ..hahaa..  tetapi , si MERAH nieyh untung sebab dapat pasangan yang b0leyh bert0lak ansur . tapi orang yang febret warne MERAH nieyh jgn larhh sesuke jepp amek kesempatan atas kemuliaan hati buah hati k0rang tuh ...nanti ade yg ny0nyot gigit jari lak kang ! 
  • HIJAU+OREN = dua warne yang agak kureng nak serasi c0z dua dua manje ! tiap kali date , masing masing nak diberikan perhatian , lau x dapat perhatian tuh , mule larhh hangin satu badan ! tercet0s perang dingin abad ke-21 .. kalau ade kapel yang mcm nieyh , sebaik baiknyer , k0rang selalu berbincang t0k dpatkan care penyelesaian yang terbaek ! kaay ? 
  • BIRU + HIJAU = PERFECT ! antare bebanyak , nieyh larhh pasangan yg paling ideal ! dua dua lembut .. caring n l0ving each 0ther gtu ... tapi kapel yg macam nieyh bnyk cgt rintangan dan halangannye .. walau camne p0n , sejauh mane di0rang nieyh terpisah , di0rang still egt each 0ther .. *cweettt sesangat ! jadik , kepade s0me0ne yg minat wane BIRU carik larhh pasangan warne HIJAU !
  • MERAH +OREN = w0w ! sesame agresif dan tahan lasak .. kapel cm nieyh gemarkan aktiviti yang mencabar .. kapel nieyh jarang express their l0ve .. n sentiasa mengamalkan k0nsep 'sndirik mau egt' . tapi , kapel cm nieyh x bape padan sebab x ade feeling 0f l0ve larhh kate 0rang .. sbaiknyerr .. d0wg nieyh jumpe 0rang yg r0mantik ..yang mane leyh buat di0rang lupe tntg dunia lasak di0rang tuh ...  
okaay ? jelas , actually nak luahkan ketidak puas hatian jugak , asal x ade warne PURPLE ?? abes 0rg yg gilerr PURPLE cm aku nieyh nak plih psgn warne ape ..? = = ' .. jap jap , mybe PURPLE dgn PUTIH k0t ... * harap harap larhh muslim suke kaler putih ! :p

kaler kaler nieyh hanye sbgai panduan .. tapi kalu u guys da jumpe partner yg sesuai ape tggu ag kan .. try and err0r dulu larhh , jgn pasal kaler x sesuai ter0s nak reject ! ape kehal ? hahaa ~ 


k larhh .. da x sesab0 nak p0st entry nieyh .. hek3 ~ bubuy ! :*  
 
 

No comments:

Post a Comment

Tweet Tweet