Hai Follower !

Pages

Monday 30 January 2012

apAbiLa aKu pRAktiKAL m0T0r .. :)

fuh . fuhhh ! haa , da bersih daa .. :) .. berhabuk bl0g aku nieyh ha .. lame tggal .. haha ..


hai sume ! assalammualaikum !


ape kab0 ? sihat ? alhamdulilah larh kalau sumenyer sihat .. sebab aku nieyh x bape nk sihat ari nieyh ...dari semalam macam nieyh .. batuk + pening pening lalat cenggitu ... s0re p0n da x manje manje ag daahh ... *hehik !


kelmarin (28/1) aku dan rakan rakan seangkatan yg amek lesen ade kelas te0ri n praktikal m0tor ... haha , mase te0ri tuh malas larhh nak cite kan .... mcam biase b0ring .. haha , tapi time PRAKTIKAL yg best ! hehe .. macam macam pangai !


mase kit0rang rehat tgahari tuh , 4 da first time aku n0tice kehadiran s0rg pakcik nieyh .. aku egtkan melayu weyh .. upenye .. cina .. dy makan.. pi mane mane , semua s0rg s0rg .. uncle nieyh p0n mmber aku akap amek lesen m0tor gak .. which mean , nanti aku jumpe ah dy .. bwak m0tor sesame ... aku kesian at dy .. ye larh .. mcm dah baye abah aku .. baru nk amek lesen ...


0k , pengakuan di sini , aku mmg x leyh tgk makcik atau pakcik yg lbeyh kurang nak sebaye dgn my parent , siyes ! timbul ase kesian .. sebab mak abah aku kalau pi mane mane aku larh yg teman .. nak ape ape .. aku yg pegi t0long .. even , parent aku , especially abah , lebih suke berdikari ..aku tetap pastikan abah safe . hahaa ~ mcm larhh abah aku x pandai jage diri ek ? :p


nak dijadikan cite .. kit0rang yg nak amek lesen nieyh p0n dibahagi kpade 2 gr0up .. aku n member laen dpat j0in gr0up pertame .. uncle yg aku cite tadi tuh , j0in gr0up kedua .. memule tuh gr0up aku ah kan yang pi lenjan litar tuh .. semuanye emg kelaka ..



aku paling F0BIA bile nak amek helmet tuh ... peh , mak aiii .... BERDAKI ! eww ~

ngaku .. helmet d0wg lawa bnyk dari helmet kat tmpat kit0rang ..=="


lpas amek helmet , pilih m0tor .. ha .. yg nieyh .. x leyh pilih pilih .. semua m0tor cepai  EX5 jepp.. hehe .. s0 kit0rang p0n try larh bawak at litar ... n0 8 ... titi ... k0n ... brek emergency .. dgn cube t0k t0ngkat dua .. *time t0ngkat nieyh mcm nak putus urat kentut ! hahaa ~


kesudahannye .. berkat helmet yang bersih lagi suci tuh .. ianya telah meninggalkan daki kekuning kuningan di tudung putih kepunyaan mmber baru kit0rang .. dak tuh HANI name dy .. pehh .... l0ya seyh tekak !!

ha .. cam nieyh n0 8 dy ... :)


0k , tamat jepp giliran gr0up 1 .. gr0up kedua plak pi try .. aku asek tgk uncle nieyh jep .. macam mane larh ek dy .. cian lau jatuh ke .... dalam ati aku akap cmtuh larh ...mase first first tuh ...

TAPI.......... ku sangke panas sampai ke petang upenyer ujan di tengahari ... 


aiseyh ! laju giler ahh uncle tuh bawak !! dekat titi tuh .. aku bet x cmpai 5 saat ah ! bapak laju ... k0mpom x pyah test JPJ da leyh dpat lesen ke gaung ! :D


haha ... memng bet0l larhh , d0nt judge a b00k by its c0ver .. hahaa ~ uncle .. u mmg 0hsem larhh ! :)) 


ari KHAMIS nieyh .... aku akan praktikal KERETA plakk .... cepatnye mase berlalu ... haihh , uwaaaaaa ! sumpah tak0t ! :/


d0akan aku dan cikgu yg ajar tuh nanti still bernafas ari jumaat tuh keyh ? aminnn ... sesungguhnya aku x nak ade 0rg mati sbb aku yg jadik pnyebabnye .. hahaa ~


0k larhh , bubuy musyukkk ! :*


notapurple : jgn pndg 0rg dari luaran dan sila bwak helmet sendirik kalau nk test m0tor .. erkk ! =..=

2 comments:

  1. haha =p teror pacik tu..

    gudluck ye 4 ur lisence.. =)
    singgah2

    http://lensahatinata.blogspot.com/2012/02/tentang-kak-yong.html

    ReplyDelete
  2. haha ~ tau x ape .. suprising gler uncle tuh !

    tenks 4 da wish !

    will f0llow u back ! :)

    ReplyDelete

Tweet Tweet