Hai Follower !

Pages

Tuesday 24 January 2012

s0ri , n0 C0mmEnT b0uT diS ..

hai guyz ! Assalamualaikum !


hahaa ~ gempak ah tajuk entry kali nieyh kan ? cam gaye artis gtuh ! n0 k0men , no k0men ! hehik *gediks . :p
sebenarnyerr benda yg nak di'k0men' nieyh dah lame .. malas jepp nak cite kat bel0g . huhu . alahh . bende bende yg mnyakitkan hati sanubari kan . *ececeh .. haha ! 


siyez . actually , aku da lupe kan pekare nieyh ... tetibe ari tuh mase kenduri , mak aku cakap ade makcik nieyh tanye yang aku nieyh x pi mane mane keh sementare tggu result SPM kaan ... aiseyh ! time tuh aku x ek0t .. almaklum .. anak anak buah aku ade kat umah .. baru jepp m0kcu di0rang nieyh nk menyarung tudung .. ter0s nk ek0t .... = = " . s0 , de best way , d0k umah ! diam  . hahaa ~


jadik mak aku p0n cakap ah yg aku x dpat tawaran pe pe ... makcik tuh agak agak mcm pelik larhh muke dy  kate mak aku .. awat anak FELDA x dpat tawaran ... sebab kan bnyk p0gram yg d0rang anjurkan kan .. : / mak aku ckp jepp x derk rezeki aku ... ukeyh , habis kat ctu ..


sebenarnyerr .. cite seben0r ben0rnyerr cenggini .. tahun lepas , kat sek0lah aku ade buat satu p0gram .. *lupe lakk name p0gram nyerr .. mase anjuran tuh , pihak felda at tempat aku nih p0mote tempat tempat yg mane dak lepasan SPM leyh smbung study sambil nak tggu result .. cerita punye cerita .. aku isi larhh b0rng t0k apply kursus BI .. 3 bulan jgke mase belajar dy tuh .. dinyatakan di sini ..bahawa bukan aku jepp yg isi b0rang tuh .. ramai ag yang isi .. kami nieyh emang berharap t0l larhh yang akak tuh akan t0long applykan ... p/s : mase tuh akak nieyh tgah ngandung .. da sarat gakk larhh gayenyer ..


time past . aku dah p0n abes exam .. tetibe dapat tau yang mmber aku dak felda sebelah dah dpat tawaran kursus tuh ... make dgn penuh kesabaran aku menunggu abe p0smen datang .. tetapi hampe ! surat t0k aku x derk p0n , usah kan kate surat .. abe p0smen tuh p0n x hingin nak dtg umah .. haha !


bila dah lame aku tggu tapi x ade gak .. aku ajak mmber aku si ira t0k same same cek kat pejabat .. sampai jep kat pejabat .. kit0rang dpat tau yg akak yg resp0nsible t0k uruskan kit0rang punye perm0honan tuh da bersalin .. cuti 3 BULAN .. alhamdulilah larhh kan t0k dy ..:p kerani kat pejabat tuh p0n tgk kat atas meja akak tuh kalau kalau ade klu klu yg dpat membantu kit0rang nieyh .. sekali selak punye selak ..
jeng jeng jeng !


jumpe FAIL yang akak tuh gune t0k simpan b0rang kit0rang .. rupenye , kit0rang dpat tau yang dy langsung x key in b0rang perm0honan kit0rang tuh kat internet .pat0t larhh  xdpat dpat surat tawaran ! dgn pasaan BENGANG + KECEWA , kit0rang cbe t0k m0hon sendirik .. manual ! semua buat sendirik .. mmg da ase sakit hati bet0l time tuh ... :(

yeahh . in p0gres !




aku law0 cket .. :p

tapi , agaknye emg dah bukan rezki kit0rang kan .. nak wat cmane .. cian budak budak felda kami nieyh ... pengurusan hampeh ... frankly speaking larhh weyh ! haha *muke fed up .


tapi ade gakk yg dpat pegi ukeyh . kau pakai 0rang dalam keh weyh ? 0pss ! hahaa ~ lantak larhh .. yg mane dpat tuh pegi larhh .. g0 f0r dat ! aku da pandai speaking ... x perlu kursus ... lalala ~ * sindiran semate  .


lau aku pegi p0n aku x kan dpat mencipta kejayan t0k amek lesen .. kan ? yeahh ! ade baiknye aku x pegi .. s0 , gud luck t0k aku dan mmber mmber yg dpat pi tuh ! :)) .. *tak hip0krit . tak tipu .

aww ~ t0mey !


 0k larhh .. nk tid0 ! jgn risau .. m0od aku 0k jepp .. tak derk pape ! :) .. tgk ! leyh senyum ag .. emg dah 0k beben0r .. hehe .. k larhh .. bubuy ! sayangg musyuk ! <3


n0tapurple : lau nak keja .. keja lekl0k .. sesetengah 0rang amek perkare perkare macam nieyh sambil lewa jepp .. cube dy pker lau dy kat tmpat kit0rang ? kalau x dy p0n , anak anak dy nanti .. ape pasaan dy ? time bende mcm tuh da jadik .. t0ksah larhh nk salahkan 0rg lain .. :)

3 comments:

  1. cian awok. aku bce pong aku jdik saket ati. grr~

    ReplyDelete
  2. btoi2.. cian kn kt org mcm kite nie azza... argh!!! saket hati!!!

    ReplyDelete
  3. haa .. dah dah .. kan pengakhiran cite aku tuh da heppy kan .. hahaa ~ da x ade rezki .. nk wat cmane ..

    ReplyDelete

Tweet Tweet