Hai Follower !

Pages

Thursday 21 February 2013

Alhamdulillah ! rezeki .... *senyum*






ehemm , hai ! assalammualaikum ! =D



sebelum ape ape , layan gambar ni dulu keyh ? ngee ~



abaikan segala butang tuh ye . =_=


dalam entry sebelum ni aku ade cite pasal pelancaran BB1M ni kan ? haa ~ hari ni aku dah dapat dahh , girangnye la haiii . dah tbayang segala macam buku rujukan yang aku nak beli nanti . ecececehhh . :p



menurut akak aku, kalau belanja kat popular, kita untung sebab akan dapat baucar tambahan lagi RM50 + 1 tahun Kad POPULAR percuma . tapi , itu kalau kita belanja kesemua RM 250 kat situ lah , tapi kalau korang tanak ... belanje RM 150 pun still boleh dapat baucar dari popular lagi bernilai RM 10 + 1 tahun Kad POPULAR percuma . haaa .. beshh kan ? :p . tapi .... korang boleh tanya lebih lanjut kat popular sendiri . :)




abaikan skirt eevon kat belakang tuh .....

memula kalau kita dapat sesuatu yang bernilai , kita kena buat muke cun dulu sambil membayangkan ape yang kita akan beli dgn baucar tuh nanti . lalalala ~ *novel novel novel !*



lepas tuhhh ........ =)




lepas tuhh , pikirkan side effect dari perbuatan kita tuh ... haihh , mane lah tahan asyik dgn novel je kan ? bukan dekat popular ade jual gitar gak ke ? ha ? ape ? eh eh , tak leh beli guna baucar eah ? ye ke ? =_=





huh ! pedulikan , aku akan menggunakan baucer ini sebaiknye ! *gigi bersinar*. ngehehehe ... gambar di atas membuktikan segalanye ! even tak nampak gigi kat situ . (=..=)"


paling paling pun kalau tatau nak guna kat mane lagi baucer ni ... aku bagi kat abg secret recipe kat bawah popular kat kluang mall tuh ha ... kot kot dapat indulgence sebijik . hemo hemo hemo . :p



haihh ... malam ni nak tido ngn baucar la ... bukan ape ... takut kena curik ... :p



eh lupe , hari tuh dah janji nak cite psal lect tuh kan ? ahh . nanti nanti la eak ? tgah sakit hati mane boleh cite .... hewhew ~ =..=





No comments:

Post a Comment

Tweet Tweet