Hai Follower !

Pages

Sunday 7 October 2012

aku terkejut ! :(






selamat pukul 2.34 pagi semua ! -.- *mata kuyu*



sebelum korang tanye meh aku bagitau dulu , aku ni tak tdo lagi disebabkan oleh omwork yang melambak melebihi ketinggian gunung ledang yang berdekatan dengan kolej aku ni . ececeh , ayat hiperbola . nampak tak permainannye kat situ ?



aku terkejut , bukan sebab aku tgk kat cermin wajah aku seiras dgn irma hasmie , itu tak payah terkejut pun aku dah tau , ramai dah yang cakap . lalala ~ *lari lari bahagia* . Akan tetapi !!! *guruh dan petir*



ade lelaki menceroboh masuk bilik aku ! ye , bilik E2.32 , pada hari Rabu bersamaan pukul 2 stgah petang , roommate, ika ngn umi dah pi kelas , eevon lak chickenpop tak baik lagi , beliau tgh senang lenang bergoyang kaki di rumah barangkali sewaktu kejadian mengerikan ini berlangsung . :D . aku pulak tgh berguling persis bayi yang comel sedang tidur kerana kelas akan bermula pada jam 3 petang . tgah tidur tidur ayam je mase ni . jakgi , pintu bilik aku terbukak , (pintu bilik memang rosak , but kami dah buat report) . aku yang tgah mamai mamai dgn muke comel tuh disapa oleh 2 orang lelaki . (abg abg yang betulkan pintu) . haihh ~



aku tgk kain aku memang dah tersingkap paras lutut . mak aihh ! berdesuuupppp aku bangun , betulkan kain and automatically capai tuala tutup kepale . pi lantak la diorang dah nampak rambut aku ! yang penting , aku masih perlu tutup ! muke aku memang toksah cite , maluuuuuu ! aku perasan diorang dah tersengih sengih . YA ALLAH , buatnye jadik ape ape kat aku mase tuh weyh ...buatnye aku tak bangun ? tak ke dorang kejutkan aku ? Astaghfirullahalazim .... jauhkan laa ~



sumpah aku malu , macam nak menangis aku . lepas tuh , aku terus siap siap pakai tudung tok pi kuliah , aku tak tgk pun muke diorangg , lantakk ! takde adab ! melayu macam ni ? puihhh ! tak reti ketuk pintu.
 dah siap dorang punye keje , sorang cakap lain kali jgn tutup pintu kuat kuat , aku ? emmmmm kan aje .



sampai kuliah , gigil aku tak habis lagi .... ya ALLAH , terima kasih selamat kan aku dari sesuatu yang buruk . macam macam boleyh jadik tapi kalau ALLAH nak lindungkan kita , insha ALLAH . :') . yakinlah pada NYA .



thanks kawan , coz tenangkan aku . :) . dorang suruh aku report HEP , tapi aku takut HEP cakap cam ni , "dorang ade sentuh awak ke ? tak ade kan ?" . orang kite , selagi tak jadi , tak pernah nak mencegah . lebih senang nak merawat dan mengubat sedangkan benda tu kita boleyh elakkan . :( . kan ?



dah dah , pi tdo ! esok ahad , jangan subuh kol 11 pagi pulakk ! :DD . *aikk , igtkan diri sendiri ke ?* . haha ! tenks bace keyh , :*

2 comments:

  1. hish..melampau la..nape diorang tak ketuk dulu?

    eh...ke dah ketuk tapi org kat dlm tak sedar????

    ReplyDelete
    Replies
    1. manenye , time tuh orang dah bangun . cube tgh bguling guling lagi je . mmg tade ketok pun ! main tolak je . sb bek pintu tuh jnis bunyi . haihh ~

      Delete

Tweet Tweet