Hai Follower !

Pages

Sunday 10 June 2012

h0mESiCK Di KMJ ? =..=




Assalammualaikum dan salam sejahtera .... *lagu tema KMJ sedang berkumandang melalui mp3 henf0n ketika entry ini ditaip*



aku sedang berada di Kolej Matrikulasi Johor sekarang ni , nak aku ulang ? rasenye x perlu kan ? uhuk ! aku demam rindu kat rumah @ homesick skrg nieyh ... *ukeyh, itu tipu . lalala ~ 



gilerr sy0k at sini beb ! hahaa . :D . memang x leyh blah mase minggu 0rientasi tuh . dy punye penat ... kusss semangatss ! ==' . nasib baik abang-abang fasilitat0r yang menjage kebajikan aku kami tuh muke b0leh tahan market , jadinye , ku gagahkan jua kaki melangkah walaupun jam baru pukul 5 pagi t0k same same menunaikan s0lat subuh berjemaah di masjid . ngahaha . tapi , i ikhlas ukeyh s0lat tuh . sama sekali bukan kerana paksaan . kuikuikui . >,<



sebenarnye banyak yg aku nak citer .. terutamanye pasal aku salah check in bilik ... bilik tuh terkunci , n aku x dpt fail aku yg turut terkunci same dalam bilik tuh . haha . tapi semua tuh dah selesai ... fail pun dah dpat pade ari yang same jugakk ... dibantu 0leh fasi , yg mane mmpunyai kunci pendua bilik 2.3 , (bilik aku yg sebenar adelah 2.32) punye la excited nak check in bilik kan ? smpai salah salah . pfft .... =..=



ramai dah aku kenal kengkawan , terutama d0rmmate , act , aku ade 3 org dormmate pade awalnye ... tapi ... s0rg dah blah jadik tinggal 2 ... yg blah tuh aku pun x pham ape masalah dy .. hahaa .



meh aku kenalkan d0rmmate aku :






 dis is siti atiqah abdullah . k0rang please jangan terpedaya dengan muke dy yg ala ala suci tuh ye ? please jgn . hahaa . dy same cam aku , anak b0ngsu dan anak jati felda . except dy felda palong timur , n i pulak c0me from felda kahang timur ukeyh . ;D 




dis is umie , aww ~ siyesly like dat name , mcam lagu arab tuh kan ? erkk . hahaa . umie nie 0rgnye tinggi ... ayu .... n amek jurusan akaun , kire dy ngn n0mb0r n0mbor tuh sebati ah . ngahaha ! 






lupe lakk nak ckap .. iqa tuh amek jurusan sains same ngn aku . =..= . nyeb0k jee dy kan  ? syuutt .. jgn gtau dy tau ... ni rahsia kite .. syutt ... ==" .



eh , aku x ciap ag h0mework , ti aku update ag , yeehhaa ! laju betul line at cn .. tiade masalah lagi ... ngahaha ! *ayat belagak sambil mendabik dada* uishh .. bhaye kau ... main dabik dabik dada pulak dy ye . upss .. ngee ~



ukeyh , luv u 0ls . bubuy !



n0tapurple : sedang mencarik m00d t0k study bertemankan lappy di sisi . ewaaahh ... 

No comments:

Post a Comment

Tweet Tweet