Hai Follower !

Pages

Monday 6 February 2012

aLahAi nyEr P0n .. =..=




Assalamualaikum dan selamat pagi semua ! Pagi kan ? da pukul 1 da nieyh ...


nape x tid0 ag ? update bl0g gak keh ? hehik ... seb0k jep eah nak same same .. :p .. *m0od gatal pepagi suda muncul .. 


nk ek0tkan aku da terlambat satu hari t0k ucapkan SALAM MAULIDUL RASUL t0k f0llowers aku yg kiut miut semua nieyh kan ? tapi .. ade aku kesah ...? aku nk ckap gak ! hehe ..


Salam Maulidul Rasul k0rang semua ! ! 


j0m kite same same tanam kan sifat murni mcm Rasulullah buat sepanjang hayat baginda dulu ... SUNAH tuh .. :) .. insya Allah ..



ehem ! bel0m abes ag ... seperti yg k0rang sedia maklum ... bila Maulidul Rasul nieyh .. bnyk ah rancangan tb yang nk mengisah kan keinsafan kan .. ha .. yg tuh bagus ah .. cume satu jep ...



pukul 12 tengahari tadi .. aku tgk tb 1 .. ade rancangan Diva .. penah tg0k x ? *x penah tgk ? err .. ter0skan jepp ah bace keyh ... :) .. rancangan nieyh mgisahkan tntg artis larhh ...



jadik ... bertepatan dgn sambutan Maulidul Rasul .. pengacara tuh p0n tnye artis artis pasal pndapat d0rang tentang sambutan nieyh .. macam macam ah yg d0rg ckap.. kire ade isi larhh gak .. cume ..........



cik pengacara ..latar belakang tmpat tuh macam x bape nk sesuai larhh sayangg t0k awak , bincang tentang Hari Kelahiran Nabi junjungan kite kan ? ? macam tgah ade parti kat belakang tuh ........ *erkk , n0 k0men ... =..=



pas tuh ... kat tempat laen plak .. rancangan tuh minx artis artis t0k buat ucapan sempena Maulidul Rasul ... ramai ah artis yang wat ucapan ..sampai jep kat giliran YUNA .. dy cakap .... :


ukeyh , Assalamualaikum semua ! 
saye nak ucapkan SALAM MAAL HIJRAH t0k semua umat Islam ..
bla bla bla .. *yg selepas tuh aku x bpe nk hengat .. sebab da terf0kus kat perkataan yg
aku BES0RKAN tuh .. 


weyh , jap jap ! MAAL HIJRAH = MAULIDUL RASUL same eah ? Maal Hijrah bukan 1 muharam keh ? Maulidul Rasul plak ? 12 rabiulawal kan ? aku k0mpius nieyh ... 



 t0long jawab kan eah ? k0rang yang bace nieyh ... mane larh tau kan .. k0t kot selame nieyh aku tersalah faham .. ye larhh .. dulu mse sek0lah agame aku maen maen .. huhu .. :p *rindu k0la .. :*



da ah .. pape p0n ... senyum larhh ... :) mcam me0w kat bawah nieyh .. t0mey tgt tgt ! mcm aku .. *pasan .. bluekk .. :p






keyh , tenks bace entry yg agak k0mpius nieyh .. hehik ! sayang musyukk ! :* bubuy !




n0tapurple : hurmm ... akak aku ckap .. maybe d0wang rakam mase maal hijrah dulu.. try t0 think p0sitive as i can.. but ........ n0 k0men .. please pker sendirik ! hahaa ~ artis 0h artis ... :) artis p0n manusia gakk .... cume terkilan ... bab x ade yg cut scene tuh .. x pasan eah ade kesilapan ?

No comments:

Post a Comment

Tweet Tweet