Hai Follower !

Pages

Monday 25 May 2015

Birthday

Assalammualaikum , hai !


Alhamdulillah, hari ahad yang lepas, tanggal 24 Mei 2015 telah ganjil umur aku 21 tahun , Alhamdulillah dengan izin Allah , dapat lagi aku menyedut oksigen ke dalam paru paru aku dan dapat lagi jantungku mengepam darah agar mengalir ke seluruh anggota tubuhku .



Aku tidak berapa rajin utk mengulas panjang berkenaan ucapan , jadi sudilah kiranya anda merujuk sahaja gambar rajah di bawah :




kita paste je gambo kat sini. kihkih. 


Bukan sebab malas ... Cuma ini tetap dikira sebagai luahan hati kan … sbb ianya dikarang oleh aku jugak … pehh .. kalau la mak follow blog adek ni mesti mak terharu … heh ... agaknye la … ==’


Aku ingatkan mak lupa besday aku , aku saje saje jela call ingat nak buat ayat klise cam ni “mak, terima kasih sebab dah lahirkan adek hari ni 21 tahun yang lepas, terima kasih sebab dah besarkan adek … terima kasih mak .. abah …”


konon la …. Konon nak cakap macam tu … kejap lagi baru nak bukak mulut…….. mak aku dah nyanyi …. “Allah selamatkan kamu 3x… Allah selamatkan anak emak …. Allah selamatkan kamu ….” Ok. speechless. :’(. sobs 


Pastu wat lek wat cool, terus cakap adek ingat mak lupa….! Hek hek hek *gelak gedik*



Ok, pastu malam tu planning tetiba , short escape . konon nak gi cucuk duit kat petronas, pasal ATM Bank Islam kat depan umk ni asyik malfunction je … kitorang tpakse la …(heh terpaksa la sangatkan) gi cucuk duit kat ATM CIMB kat petronas tu …( kena gst RM 1.06) -..-


Bila dah ade duit dalam tangan terus la perut mintak diisi, maka dengan itu, tangan pun gagah memusing stereng kereta sewa … hajat hati nak belanja diri sendiri makan burger bertingkek tingkek kat pekan jeli, tapii .. tapii …… nak makan burger , cari kedai, kedai tak jumpaaa ! WAKAKAKA mohon ketawa , ini punchline . ~..~


Sudahnya , sebab fedap, terus ke ayer lanas . makan roti tempayan . komen aku ? ermmm .. roti dah mantap … cukup lembut la …sayang kari kurang kick … hmm …rindu kedai mamak sebelah bank rakyat Kluang… :(

ini lah ghupeenye ... 


Sebenarnya, keluar bilik sebab dah geram … family masukkan gambor celebrate besday anak anak buah je …. Si aqil makan kfc … si najmi tgah potong kek . mokcu mana leh tahan … mokcu nak kne belanja diri sendiri gakk . tak kiraaa !

besday aqil : 24/5 jugak 

besday najmi : 21/5
.
.
.
Untunggg laaaaaaa ~~~




Ok, settle makan, gerak balik umk … bukak bukak je pintu bilik …………
|
|
|
|
|
|

SUPRISEEEE !




 UWAAAA !! heiii mokcu pun ade kek besdayy la wehhhh … ha … najmi, aqil tengok ni .. siap ade lilin tau … korang ade satu je. Mokcu ade 2 nombor tauuu … pangkal no DUA lagi … ehh … ehh … -_- ape ni .. terbalik ni bubuh lilin tu … sepatutnya satu tu kat depann … *tersipu sipu*



Terima kasih zaf, zaza sebab susah susah buat semua ni … sobs sobs.. *taip sambil kesat air liur hingus*



Masa bukak pintu bilik ni .. tgah gayut ngn abah … abah dengar diorang nyanyi … abah pun nyanyi sekali … sobss … lagi la anak abah bergenangggggg air mata ! :’(




tak yah cakap lelebih  ... apa-apa pun ini kek kami berdua :D



24/5 besday aku
25/5 besday dia

Jangan nak gosip lelebih , aku tak janji pun nak diberanakkan dekat dekat ngn tarikh dia. Tapi yang pasti. Kami selalu bersama. Cuma harap harap suami tak sama. Choiiiiiiiiii ~ amit amit . jangan kacau bakal laki aku ira ! =..=




p/s: RINDU MAK ABAH . RINDU KELUARGA . 

1 comment:

Tweet Tweet